Název:
Špecifiká priameho predaja
Překlad názvu:
Direct selling particularities
Autoři:
Greifová, Daniela ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: V tejto práci sa zaoberám špecifikami priameho predaja, samoreguláciou tohto odvetvia, základnou predajnou štruktúrou spoločností priameho predaja, ktorou je multi-level marketing. Čašť práce je venovaná i oblasti psychológie zákazníka, pretože poznatky tohto druhu výrazne pomáhajú pri dosahovaní úspechu v priamom predaji. Uplatňovanie jednotlivých osobitostí priameho predaja v praxi predstavujem na príklade spoločnosti Amway. Cieľom práce je poskytnúť ucelený pohľad na odvetvie priameho predaja a analýza existencie možnosti rastu tohto odvetvia v budúcnosti.
Klíčová slova:
Amway; Asociace osobního prodeje; Etický kódex FEDSA; multi-level marketing; priamy predaj; psychológia zákazníka; Amway; Associaton of personal selling; Code of Ethics FEDSA; customer psychology; direct selling; multi-level marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24382