Název:
Mezinárodní strategie plzeňských pivovarů
Autoři:
Švábková, Eva ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce analyzuje mezinárodní strategii značky Pilsner Urquell. Práce sleduje pozici této značky jak na světovém trhu, tak v portfoliu pivních značek SABMiller. V obsahu práce nechybí charakteristika cílového zákazníka či positioningu značky, podrobně je popsána cenová, výrobková i komunikační politika. Marketingová strategie je aplikována na konkrétní trhy. Na závěr práce je provedeno vyhodnocení marketingového výzkumu povědomí o značce Pilsner Urquell v oblasti severní Itálie.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4343