Název:
Mezinárodní marketingová komunikace v kampaních společnosti
Překlad názvu:
International Marketing Communication in Campaign Corporation
Autoři:
Khramkova, Yevheniya ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Bischofová, Sylva (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá teoretickým popisem efektivní marketingové komunikace a její komponent. Praktická část práce je zaměřená na popis marketingové kampaně, uskutečněnou marketingovou agenturou SEAL Communication s.r.o. Výstupem práce je návrh marketingové kampaně, která je zaměřená na zahraniční trhy. Kromě toho, v praktické části je také nasimulováno její řešení.Thesis is dealing with theoretical description of effective marketing communication and some its components. Practical part of the thesis is focused on the description of marketing campaign of the company SEAL Communication s.r.o. The result of the work is suggestion of marketing campaign for foreign markets of the firm. Moreover, the simulation of its realisation is also a part of the work.
Klíčová slova:
marketingová kampaň; marketingová komunikace; mezinárodní marketing; International marketing; marketing campaign; Marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26597