Název:
Podnikové PR v konfliktních a krizových situacích
Překlad názvu:
Corporate public relations in conflict and crisis situations
Autoři:
Mrňová, Michaela ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Felt, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá oblastí podnikových public relations během konfliktních či krizových situací. Teoreticko-metodologická část pojednává o obecných východiscích public relations, stanovení cílových skupin a nástrojů, ale i o etice v oboru public relations a společenské odpovědnosti firem. Následuje charakteristika krizových situací, typologie krizí a strategie krizových public relations. Praktická část diplomové práce popisuje krizovou situaci public relations konkrétního podniku s návrhy na řešení. Na základě těchto návrhů je postavena poslední kapitola práce, která je věnována obecným doporučením pro public relations podniků v konfliktních a krizových situacích.Master's thesis deals with area of corporate public relations during conflict or crisis situations. Theoretical and methodological part of the thesis deals with general public relations theory, determination of target groups and instruments of public relations. It also deals with ethics of public relations and corporate social responsibility. Characterization of crisis situations follows, with typology of crises and crisis public relations strategy. The practical part of the thesis describes crisis public relations of concrete corporation with proposals for solution. The last chapter, based on these proposals, summarizes general recommendations for corporate public relations in conflict and crisis situations.
Klíčová slova:
konflikt; krize; krizové PR; public relations; conflict; crisis; crisis PR; public relations
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26257