Název:
Vliv tabákových a alkoholových reklam na spotřebitele
Překlad názvu:
Influence of tabacco and alcohol advertising on consumer
Autoři:
Kopecká, Tereza ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V mé práci se budu zabývat alkoholovými reklamami a jejich vlivem na chování spotřebitele. Tabákové reklamy již byly z důvodu škodlivosti kouření zakázány, tudíž již nemohou spotřebitele ke kouření nabádat. Zda se po tomto zákazu konzumace snížila, bude zahrnuto také v této práci. Jelikož alkohol je v současné době problémem nejen mladistvých, ale také i dospělých a intenzita konzumace stále stoupá, je potřeba se tímto problémem zabývat. Cílem mé práce je zjistit, zda reklamy na alkohol ovlivňují rozhodování spotřebitelů v oblasti konzumace alkoholu.In my work I deal with alcohol ads and their influence on consumer behavior. Tobacco advertising has been prohibited due to tobacco malignity. Accordingly, there are not likely to encourage smoking. Whether the consumption decreased after the ban is also included in this work. Since alcohol is currently a problem not only juveniles but also adults and intensity of consumption continues to rise, there is a need to deal with this problem. The aim of my work is to determine whether alcohol advertising affects consumer choices in the consumption of alcohol.
Klíčová slova:
alkohol; regulace; reklama; spotřebitel; tabák; alcohol; avertising; consumer; regulation; tabacco
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24287