Original title:
Posouzení nákupní atmosféry dvou vybraných retailových jednotek v obchodním řetězci REWE
Translated title:
An assessment of shopping atmosphere of two selected retail units in the supermarket chain REWE
Authors:
Jirků, Jiřina ; Chylíková, Hana (advisor) ; Odehnalová, Jitka (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá posouzením nákupní atmosféry dvou retailových jednotek s potravinami. Jde o prodejnu BILLA, spol. s r.o. v Novém Městě na Moravě a o prodejnu PENNY Market s.r.o. taktéž v Novém Městě na Moravě. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol, přičemž v první kapitole je popsána teorie nákupní atmosféry, druhá kapitola blíže charakterizuje obchodní řetězec REWE Group a společnosti BILLA a PENNY Market, třetí kapitola je věnována samotnému posouzení nákupní atmosféry u obou prodejen a jejímu srovnání a poslední, čtvrtá kapitola se zabývá marketingovým výzkumem, který se týká porovnání nákupní atmosféry zákazníky.This bachelor thesis deals with an assesment of shopping atmosphere of two retail units - BILLA s.r.o. in Nove Mesto na Morave and PENNY Market s.r.o. also in Nove Mesto na Morave. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter describes the theory of shopping atmosphere, the second chapter describes the supermarket chain REWE Group and retail units BILLA and PENNY Market. The third chapter deals with an assesment of shopping atmosphere of two retail units and the last, fourth chapter deals with the marketing research.
Keywords:
BILLA s.r.o.; Osgood´s semantic differential; PENNY Market s.r.o.; Shopping atmosphere; BILLA s.r.o.; Nákupní atmosféra; Osgoodův sémantický diferenciál; PENNY Market s.r.o.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25706