Název:
Posouzení nákupní atmosféry dvou vybraných retailových jednotek v obchodním řetězci REWE
Překlad názvu:
An assessment of shopping atmosphere of two selected retail units in the supermarket chain REWE
Autoři:
Jirků, Jiřina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá posouzením nákupní atmosféry dvou retailových jednotek s potravinami. Jde o prodejnu BILLA, spol. s r.o. v Novém Městě na Moravě a o prodejnu PENNY Market s.r.o. taktéž v Novém Městě na Moravě. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol, přičemž v první kapitole je popsána teorie nákupní atmosféry, druhá kapitola blíže charakterizuje obchodní řetězec REWE Group a společnosti BILLA a PENNY Market, třetí kapitola je věnována samotnému posouzení nákupní atmosféry u obou prodejen a jejímu srovnání a poslední, čtvrtá kapitola se zabývá marketingovým výzkumem, který se týká porovnání nákupní atmosféry zákazníky.This bachelor thesis deals with an assesment of shopping atmosphere of two retail units - BILLA s.r.o. in Nove Mesto na Morave and PENNY Market s.r.o. also in Nove Mesto na Morave. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter describes the theory of shopping atmosphere, the second chapter describes the supermarket chain REWE Group and retail units BILLA and PENNY Market. The third chapter deals with an assesment of shopping atmosphere of two retail units and the last, fourth chapter deals with the marketing research.
Klíčová slova:
BILLA s.r.o.; Nákupní atmosféra; Osgoodův sémantický diferenciál; PENNY Market s.r.o.; BILLA s.r.o.; Osgood´s semantic differential; PENNY Market s.r.o.; Shopping atmosphere
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25706