Název:
Budování věrnostrních programů jako nástroj marketingové komunikace
Překlad názvu:
Building Customer Loyalty Programs For a Marketing Communication
Autoři:
Shatova, Mariya ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Magdyčanská, Radmila (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V této práci jsou popsány věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace se zákazníky. První kapitola pojednává o teoretických východiskách, z nichž se dá pochopit, proč věrnostní programy jsou nezbytným a velmi účinným nástrojem komunikace se zákazníkem. Jak založit účinný věrnostní program. Druhá kapitola seznámí čtenáře s historií věrnostních programů a prvním věrnostním programem, který byl založen společností American Airlines. Třetí kapitola popisuje věrnostní programy ve třech aeroliniích a seznamuje s tím, jaké moderní věrnostní programy tyto společnosti nabízejí. Poslední část je zaměřena na analýzu, která byla získána provedením vlastního výzkumu. Prostřednictvím této analýzy je ukázáno, že věrnostní programy jsou široce vnímány lidmi a mohou být úspěšně prosazené u různých společností. Druhá část výzkumu se týká leteckých společností a ukazuje, jak jsou věrnostní programy využívané a vnímané v tomto konkrétním případě.In this work loyalty programs are described as a marketing tool of communication with customers. The first chapter provides a theoretical base which describes why loyalty programs are necessary and very effective for communication with the customer and how to establish effective loyalty program. The second chapter introduces the history of loyalty programs and the first loyalty program, which was founded by American Airlines. The third chapter describes loyalty program in three airlines and offers the opportunity to get to know modern loyalty programs which they offer us. The last part provides analysis of the primary research, which was carried out as part of the practical part. The analysis show that loyalty programs are widely perceived by people and can be successfully implementated in different enterprises. The second part of the survey relates to the selected airlines, and shows how loyalty programs are used and perceived in this particular case.
Klíčová slova:
letecká společnost; marketingová komunikace; věrnostní program; airlines; customer loyalty programs; marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27600