Název:
Opportunities of Internationalization of French Small and Medium Enterprises in Russia and Central/Eastern Europe
Překlad názvu:
Opportunities of Internationalization of French Small and Medium Enterprises in Russia and Central/Eastern Europe
Autoři:
Charrier, Ines ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Mercier Suissa, Catherine (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] Only one third of the French SMEs are going abroad. However, this option can be an opportunity for the enterprises to extend their growth. The Chinese market is often designated to be the best place to invest. Nevertheless, it is far from France geographically and culturally. Russia and Central/Eastern Europe represent for French SMEs huge and frequently unknown markets, closed to France with all the benefice of their accession to the European Union. These regions have economic and demographic potentials because of their singular history. The study of these countries will show the possible market development in which the French companies and specially SMEs have competences and know-how highly valuable in these markets. Furthermore, the European and French incentives for SMEs and the support of different organizations are additional assets to facilitate the internationalization.Francouzské malé a střední podniky se zapojují do mezinárodní dělby práce pouze z jedné třetiny. Tato možnost však pro ně může být prorůstovým faktorem. Mezi trhy s investičními trhy patří k nevhodnějším Čína. Nicméně, toto teritorium je vzdálené Francii geograficky i kulturně. Rusko a země střední a východní Evropy představují pro francouzské SME velký a často neznámý trh, blízký Francii a s výhodami, které přinesl vstup některých z těchto zemí do Evropské Unie. Tento region má historicky ekonomický a demografický růstový potenciál. Studie těchto zemí ukáže možný rozvoj trhu, na kterém mají francouzské společnosti a především SME možnost být oceněny co do svých kompetencí a know-how. Vstup na tyto trhy mohou také podpořit pobídky pro SME, ať už francouzské nebo z úrovně EU. Tato podpora a podpora dalších organizací dále usnadňuje internacionalizaci, na které se SME mohou efektivně podílet.
Klíčová slova:
Internacionalizace; Malé a střední podniky; Ruský trh; Trh zemí střední a východní Evropy; Internationalization; Market of Central and Eastern European countries; Russian market; Small and medium sized enterprises
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24548