Název: Postavenie a marketingová stratégia firmy Habartline na českom trhu
Překlad názvu: Position and marketing strategy of Habartline company on czech market
Autoři: Kočišová, Dana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hejduk, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový mix; svítidlá; lightings; marketing strategy; marketingový mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25279

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74021


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet