Original title:
Postavenie a marketingová stratégia firmy Habartline na českom trhu
Translated title:
Position and marketing strategy of Habartline company on czech market
Authors:
Kočišová, Dana ; Zamykalová, Miroslava (advisor) ; Hejduk, Petr (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Táto diplomová práca sa venuje marketingovej stratégii podľa teórie, ale aj v praxi. Cieľom práce je posúdiť a rozanalyzovať postavenie a marketingovú stratégiu spoločnosti Habartline, ktorá zákazníkom ponúka komplexný servis pri výbere a inštalácii svietidiel. Analýza vychádza z teoretických poznatkov odbornej literatúry o marketingových stratégiách, mixe a vplyvu ostatných činiteľov na firmu. Záver práce vyhodnocuje postavenie firmy v konkurenčnom prostredí a aj doporučenia, na čo by sa mala firma v budúcnosti zamerať, a tým zlepšiť svoje postavenie.Tato diplomová práce se věnuje marketingové strategii podle teorie, ale i v praxi. Cílem práce je posoudit a zanalyzovat postavení a marketingovú strategii společnosti Habartline, která zákazníkům nabízí komplexní servis při výberu a instalaci svítidel. Analýza vychází z teoretických poznatků odborné literatury o marketingových strategiích, mixu a vlivu ostatních činitelů na firmu. Závěr práce vyhodnocuje postavení firmy v konkurenčním prostředí, ale i doporučení, na co by se měla společnost v budoucnosti zaměřit, a tím vylepšit své postavení.This diploma thesis is dedicated to the marketing strategy not only from theoretical point of view, but also from practical side. The aim of this thesis is to judge and analyse the position and marketing strategy of the Habartline company, which offers a complex service with tailor made advice and installation of lighting systems. The analysis is based on theoretical knowledge describing marketing strategies, mix and the influence of other elements on the company. This thesis also assesses the position of the company within the competition as well as suggestions for improvement in the near future.
Keywords:
lightings; marketing strategy; marketingový mix; marketingová strategie; marketingový mix; svítidlá
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25279