Název:
Management diverzity
Překlad názvu:
Diversity management
Autoři:
Horázná, Eliška ; Fučíková, Jana (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na management diverzity v České republice. Autorka se věnuje diverzitě ekonomicky aktivního obyvatelstva České republiky a dále na základě screeningu webových prezentací vybraných společností analyzuje, do jaké míry se společnosti v České republice věnují managementu diverzity v kontextu personálního marketingu. Důraz je kladen na to, jakým způsobem zkoumané společnosti prezentují své přístupy k diverzitě a zdali je dále využívají i při formulaci konkrétních nabídek zaměstnání. Cílem práce je dokázat, že v České republice má zavádění konceptu managementu diverzity své opodstatnění, a dále zmapovat přístupy zkoumaných společností k využití managementu diverzity pro účely personálního marketingu. Na závěr autorka shrnuje výsledky provedeného screeningu a vytváří doporučení pro společnosti, které se rozhodly zabývat se managementem diverzity.The thesis is focused on diversity management in the Czech Republic. The author deals with diversity of economically active population in the Czech Republic and also, based on the screening of websites of selected companies, analyses the extent to which companies in the Czech Republic deal with diversity management in the context of personal marketing. Emphasis is placed on how the studied companies present their approaches to diversity and whether it is also used in individual job offers. The aim is to prove that in the Czech Republic, the implementation of diversity management is relevant and also to map the approaches of selected companies to use of diversity management in their personal marketing. In conclusion the author summarizes the results of the conducted screening and creates suggestions for companies which have decided to deal with diversity management.
Klíčová slova:
Diverzita; Management diverzity; Personální marketing; Trh práce v České republice; Czech labour market; Diversity; Diversity management; Personal marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26659