Název:
Spotřební chování Generace Y v ČR
Překlad názvu:
Consumer behavior of the Generation Y in the Czech Republic
Autoři:
Charvát, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá spotřebním chováním české Generace Y - lidmi narozenými mezi roky 1977 až 1997. Čtenář se postupně seznámí s aspekty, které zásadním způsobem formovaly obecné vlastnosti této generace. Jedná se především o nástup a integraci moderních technologií do jejich běžného života. Podrobněji se také v rámci spotřebního chování zaměříme na vztah Generace Y a marketingu. Postupně si uvedeme změny, které do této oblasti Generace Y přinesla, a dále doporučení nezbytná pro jejich úspěšné marketingové zacílení vzhledem k charakteristickým vlastnostem a hodnotám, jež jsou jim blízké. V poslední fázi budou v rámci projektu MML - TGI ověřeny či vyvráceny veškeré poznatky o Generaci Y. Výsledkem práce by mělo být shrnutí poznatků o české Generace Y a uvedení všech podstatných faktorů, které ovlivňují spotřební chování této skupiny lidí. Dobrá znalost spotřebitele je koneckonců nezbytná v boji o získání zákazníka.The thesis is focused on problem concerning the behavior of Czech Generation Y -- people born between 1977 and 1997. The reader gradually gets to know the aspects that essentially formed the general features of this generation. The main topic covers invasion and integration of modern technologies in their common life. In more detail we are focused on the relationship between the Generation Y and marketing. We will talk about changes, which brought the Generation Y into this area, and also the recommendations necessary for their successful marketing target regarding their characteristic features and values. In the final part of the thesis we will either prove or rebut all the knowledge related to the Generation Y. The results of this thesis should summarize the facts due to the Czech Generation Y and presentation of all important factors which influence the consumer's behavior of this group of people. Good understanding of the consumer is essential to reach customer's interest.
Klíčová slova:
Generace Y; Internet; Marketing; Moderní technologie; Spotřební chování; Consumer behavior; Generation Y; Internet; Marketing issues; Modern technologies
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26835