Original title: Zapojení celebrit v reklamě
Translated title: Celebrity participation in advertising
Authors: Vopasek, Tomáš ; Koudelka, Jan (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce analyzuje rozdíly v postojích a vnímání reklamy se známou osobností lidmi s vyšším zájmem o svět známých osobností a bulvár. Dále se zabývá vhodností a účinností zapojení známých osobností v reklamě. Dále obsahuje porovnání zapojení celebrit v reklamě formou doporučení (testimonialu) vs. hraní role. V práci je rovněž uvedeno srovnání 18 známých osobností popuární kultury pomocí metody BAV.
Keywords: BAV; Celebrity; doporučení; hraní role; Reklama; testimonial

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1184

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-665


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share