Název:
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
Překlad názvu:
Awareness of Fairtrade among consumers
Autoři:
RAČMAN, David Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Fair trade je organizované sociální hnutí a tržní přístup, který se snaží pomáhat producentům v afrických, asijských a latinskoamerických zemích a podporovat udržitelnost. Hnutí podporuje platbu "spravedlivých cen" za produkty a také dodržování sociálních a environmentálních standardů při výrobě široké škály komodit. Cílem této bakalářské práce je zjistit povědomí spotřebitelů o Fairtrade a vytvořit návrhy vedoucí k jeho zvýšení. Cílů této bakalářské práce bude dosaženo provedením podrobného dotazníkového šetření, které zahrnuje šíření online dotazníku mezi širokou veřejností.Fair trade is an organized social movement and market approach that seeks to help producers in African, Asian and Latin American countries and promote sustainability. The movement promotes the payment of "fair prices" for products, as well as upholding social and environmental standards in the production of a wide range of commodities. The goal of this bachelor's thesis is to determine the awareness of Fairtrade among consumers and to create proposals leading to its increase. The objectives of this bachelor's thesis will be fulfilled by conducting a detailed questionnaire survey, which involves disseminating an online questionnaire among a broad range of the general public.
Klíčová slova:
dotazník; partnerská společnost; průmysl; tržní přístup; Fairtrade; indusrtry; market approach; partner company; questionnaire Citace: RAČMAN, David. Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/76834