Název: Obchodní strategie vybraného velkoobchodu
Překlad názvu: Commercial strategy of a wholesaler
Autoři: LÖFFELMANNOVÁ, Monika
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: družstvo; efektivita; konkurenceschopnost; nákupní strategie; prodejní strategie; velkoobchod; competitiveness; cooperative; efficiency; purchasing strategy; sales strategy; wholesale
Citace: LÖFFELMANNOVÁ, Monika. Obchodní strategie vybraného velkoobchodu. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/68011

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-651611

 Záznam vytvořen dne 2024-09-21, naposledy upraven 2024-09-21.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet