Název:
Budování značky
Autoři:
Skopalová, Lenka ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Zatočil, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: V této práci je pojednáno o problematice obchodních značek a o jejich významu, dále je rozpracován positioning značky a prvky značky, které lze použít k jejímu odlišení v konkurenčním prostředí. V podkapitole marketingová komunikace jsou popsány prostředky, které obchodí firmy využívají k budování a udržováni vztahů se spotřebiteli a k prezentaci svých značek. V teoretické části dále následují strategie pro budování obchodní značky a také jsou zmíněny způsoby pro řízení značky v průběhu času a metody a význam oceňování obchodní značky. V praktické části je představena společnost T-Mobile Czech Republic a.s., její strategie značky a nástroje její marketingové komunikace.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7065