Název:
Rozvíjení podnikání v oblasti digitálního obsahu
Překlad názvu:
Developing Business in the Field of Digital Content
Autoři:
JANDOVÁ, Tereza Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce hodnotí obchodní vyhlídky v dynamické oblasti digitálního obsahu ve studentské online ilustrační firmy Cartoon Yooself. Výzkum pomocí specifické metodologie provádí komplexní analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy působící v sektoru digitálního umění. S využitím získaných poznatků SWOT analýzy identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby relevantní pro prostředí digitálního obsahu firmy. Práce představuje obchodní model a zásadní poznatky navržené tak, aby poskytly funkční firemní rámec pro měřený úspěch v konkurenčním prostředí směřujícím do budoucnosti. Poznatky získané z této komplexní analýzy lze dále zkoumat a upravovat tak, aby zajistily úspěch firmy v rozvíjející se oblasti digitálního obsahu.This thesis assesses business prospects in the dynamic realm of digital content within the student-led online illustration company, Cartoon Yooself. Employing a specific methodology, the research conducts a comprehensive analysis of the external and internal environments of the company operating in the digital art sector. Leveraging the insights gained, a SWOT analysis identifies the strengths, weaknesses, opportunities, and threats relevant to the digital content landscape of the company. The thesis presents a business model and crucial insights designed to provide a functional company framework for measured success in a competitive environment moving into the future. The knowledge acquired from this comprehensive analysis can be further scrutinized and adapted to ensure the company's success in the evolving field of digital content.
Klíčová slova:
Cartoon Yooself; digitální obsah; obchodní model; SWOT analýza; vnější a vnitřní prostředí; business model; Cartoon Yooself; digital content; external and internal environments; SWOT analysis Citace: JANDOVÁ, Tereza. Rozvíjení podnikání v oblasti digitálního obsahu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/73637