Název:
Jak studenti Pedagogiky volného času prožívají svůj volný čas
Překlad názvu:
How do the students of the Pedagogics of Leisure experience their free time.
Autoři:
MALECHOVÁ, Kateřina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá tím, jak studenti pedagogiky volného času vnímají a prožívají svůj vlastní volný čas. V teoretické části jsou představeny základní pojmy související se studiem volného času (volný čas, pedagogika volného času, výchova ve volném čase). Čtenáři jsou také seznámeni s požadavky spojenými s výkonem povolání pedagoga volného času. V praktické části se pak čtenáři seznámí s výsledky výzkumu provedeného mezi studenty. Cílem této práce je zjistit, jak sami studenti vnímají volný čas, jak potřeba volného času ovlivňuje jejich životy a jak je pro ně důležité, aby měli nějaký volný čas. Čtenáři této práce by mohli být sami studenti pedagogiky volného času, pro které by práce mohla sloužit jako forma sebereflexe a uvědomění si důležitosti vlastního volného času. This bachelor thesis deals with how students of Leisure Time Pedagogy perceive and experience their own free time. The theoretical part introduces the basic concepts related to the study of leisure (leisure, free time, leisure pedagogy, leisure education). The reader is also introduced to the requirements related to the profession of leisure educator. In the practical part, the reader is introduced to the research conducted among the students. The aim is to find out how students themselves perceive leisure, how the need for leisure affects their lives and how important it is for them to have some. The readers of my work could be the students of pedagogy of leisure themselves, for whom the work could serve as a form of self-reflection and awareness of the importance of their own free time.
Klíčová slova:
nedostatek volného času; nuda; osamělost; osobnost pedagoga; pedagogika volného času; přebytek volného času; student; syndrom vyhoření; volný čas; výchova ve volném čase; boredom; burnout syndrome; demands on the educator; excess of leisure; lack of leisure; leisure; leisure education; leisure pedagogy; personality of the educator; student Citace: MALECHOVÁ, Kateřina. Jak studenti Pedagogiky volného času prožívají svůj volný čas. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/72817