Název:
Zavádění formativního hodnocení v 5. třídě (běžné) ZŠ
Autoři:
DOBROVOLNÁ, Markéta
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: Závěrečná práce se zabývá jedním z aktuálních pedagogických témat, a to formativního hodnocení. Cílem práce je vymezit pojem formativní hodnocení, přiblížit vlastní zkušenosti se zaváděním tohoto hodnocení a nabídnout jeho využití k implementaci i dalším vyučujícím. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborných českých a částečně i zahraničních zdrojů. Jsou zde definovány pojmy spojené s problematikou hodnocení ve škole s důrazem na metody formativního hodnocení. V praktické části práce je představen projekt, který proběhl na jedné pražské škole. V rámci tohoto projektu byly zaváděny mimo jiné metody sebehodnocení a slovního hodnocení. V této části práce budou prezentovány dílčí výsledky a vyhodnocení tohoto projektu, včetně dotazníku, jímž byli dotazováni žáci a rodiče. Citace: DOBROVOLNÁ, Markéta. Zavádění formativního hodnocení v 5. třídě (běžné) ZŠ. České Budějovice, 2018. závěrečná práce (). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/55999