Název:
Francie: ekonomika a postavení na mezinárodním trhu cestovního ruchu
Překlad názvu:
Framce: economy and position in the international tourism market
Autoři:
Baťhová, Barbora ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Havlíčková, Blanka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá ekonomikou Francie a postavením této země na mezinárodním trhu cestovního ruchu. Cílem práce je provedení analýzy makroekonomických ukazatelů ekonomiky a vyhodnocení postavení Nového Zélandu v rámci trhu mezinárodního cestovního ruchu současně se zhodnocením konkurenceschopnosti země v obou oblastech. Nejprve je v práci provedena makroekonomická analýza francouzské ekonomiky a poté zhodnocen ekonomický vývoj země a její konkurenceschopnost. Poté se práce zaměřuje na cestovní ruch Francie, jeho charakteristiku, hlavní regiony, atraktivity a nejnovější statistiky společně se zhodnocením konkurenceschopnosti a postavením na mezinárodním trhu cestovního ruchu. Na závěr práce popisuje problematické oblasti a aktuální strategii cestovního ruchu země a zmiňuje možný budoucí vývoj.The diploma thesis deals with the economy of France and the position of this country on the international tourism market. The aim of the thesis is to analyze the macroeconomic indicators of the economy and to evaluate the position of France within the international tourism market, together with the assessment of the competitiveness of the country in both areas. Firsty, the thesis carries out macroeconomic analysis of the French economy and then assesses the economic development of the country and its competitiveness. Afterwards, the work focuses on the tourism of France, its characteristics, major regions, attractiveness and latest statistics together with the assessment of competitiveness and position on the international tourism market. Finally, it describes problem areas and current tourism strategy of the country and mentions possible future development.
Klíčová slova:
konkurenceschopnost Francie; makroekonomická analýza francouzské ekonomiky; postavení Francie na trhu mezinárodního cestovního ruchu; competitiveness of France; makroeconomic analysis of french eonomy; position of Francie in international tourism market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69149