Název: Analýza marketingové komunikace klubů ve Fortuna lize
Překlad názvu: Analysis of Marketing Communication of Clubs in Fortuna League
Autoři: Hambalek, Michal ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; Internetové stránky; marketing; marketingová komunikácia; obsahová analýza; content analysis; Facebook; marketing; marketing communication; web pages

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68902

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360730


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet