Název:
Vliv marketingových strategií na rozhodování filmového diváka
Překlad názvu:
The impact of marketing strategies on film viewer’s decision
Autoři:
Kudrnová, Anna ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Zelený, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce si dává za cíl zjistit, jaké jsou nejúčinnější marketingové prostředky v oblasti filmového průmyslu. Je filmový plakát, to co nejvíc ovlivní rozhodování mladé generace při výběru filmu? V empirické části se bude práce zabývat obecnými možnostmi marketingových nástrojů aplikovatelnými na filmový průmysl. Praktická část bude postavená na dotazníkovém šetření, které bude vycházet z vedeného rozhovoru s odborníkem na filmový marketing.The aim of this bachelor theses is to find out the most effective film marketing tools. Is it a movie poster that affects the decisions of the young generation when choosing a movie? In the empirical part, the thesis will deal with the general possibilities of marketing tools applicable to the film industry. The practical part will be based on a questionnaire survey which will be based on an interview with a film marketing expert.
Klíčová slova:
film; filmový marketing; marketing; propagace; reklama; commercials; film; film marketing; marketing; marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70241