Název:
Kreativní účetnictví
Překlad názvu:
Creative Accounting
Autoři:
Štěpančík, Jan ; Svitlík, Jan (vedoucí práce) ; Peprníčková, Mariana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Ve své bakalářské práci objasňuji čtenáři pojem kreativního účetnictví. Pojem definuji a rozlišuji ho od účetního podvodu. Dále popisuji jednotlivé praktiky kreativního účetnictví, spadající do třech kategorií. Na závěr se zabývám jeho výskytem ve světě a reakcemi, jež iniciovalo.This thesis clarifies the concept of creative accounting, defines it and distinguishes it from fraudulent acting. The thesis further describes particular practices of creative accounting, which are divided into three main categories. In conclusion, the thesis captures the occurrence of the creative accounting in the world and reactions it initiated.
Klíčová slova:
Income smoothing; Kreativní účetnictví; Mimobilanční financování; Podvodné účetní výkaznictví; Window dressing; Creative accounting; Fraudulent financial reporting; Income smoothing; Off-sheet financing; Window dressing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70812