Název: Vývoj marketingovej stratégie spoločnosti Philip Morris International vzhľadom na reguláciu
Překlad názvu: Development of a marketing strategy of the company Philip Morris International according to the regulation
Autoři: Ščasná, Pavlína ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hečková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Philip Morris; regulace; tabak; Philip Morris; regulation; tobaccor

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68708

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360057


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet