Original title:
Marketingová komunikace firmy Green Ways
Translated title:
Marketing Communication of Green Ways Company
Authors:
Valentová, Lucie ; Zeman, Jiří (advisor) ; Filipová, Alena (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci firmy Green Ways. Cílem práce je posoudit současnou marketingovou komunikaci a na základě dotazníkového šetření zhodnotit, zda je prováděna efektivně. Z provedeného šetření vyplývá, že marketingová komunikace společnosti je poměrně efektivní, nedostatky jsou spatřovány spíše u prodejců v síti Green Ways. Práce by mohla být přínosem právě pro výše zmíněné prodejce, kteří mají možnost na základě výsledků šetření zefektivnit svoji činnost.The bachelor thesis is focused on the marketing communication of the Green Ways company. The aim of the thesis is to assess the current marketing communication and based on questionnaire research appraise, whether it is executed efficiently. The research shows that the company´s marketing communication is relatively effective, imperfections are rather seen at salespeople of the Green Ways company. The thesis might be contribution to the aforementioned salespeople, who have the opportunity to increase the efficiency of their work, based on the results of the research.
Keywords:
business ethics; marketing; marketing communication; marketing mix; personal selling; etika podnikání; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; osobní prodej
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/68721