Název:
Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů
Překlad názvu:
Nikon's social networking with overlapping into other digital channels
Autoři:
Halaničová, Lucie ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Čupak, Daniel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá mapováním aktivit společnosti Nikon na sociálních sítích a dalších digitálních kanálech. Práce je logicky členěná, a to do tří částí. Metody použité v této práci jsou metoda deskriptivní a analytická. Deskriptivní metoda je použita především v první části, která slouží jako teoretický přehled. Tato část rozebírá online marketing, digitální kanály a dále pojednává o sociálních sítích s konkrétním zaměřením na Facebook a Instagram. Ve druhé části je popsána aktivita společnosti na sociálních sítích. Využitím uvedených teoretických poznatků z první části je provedena analýza a zhodnocení současných aktivit zmíněné společnosti na sociálních sítích. Na základě výsledků mapování aktivit společnosti na sociálních sítích a dalších digitálních kanálech jsou ve třetí a zároveň závěrečné části předložena doporučení a návrhy na případná zlepšení marketingových aktivit. Tato doporučení vychází z provedené analýzy a jsou aplikována na framework See-Think-Do-Care. Práce je zakončena závěrem, který shrnuje dosažené výsledky.This bachelor thesis deals with the mapping of Nikons activities on social networks and other digital channels. The work is logically structured into three parts. The methods used in this thesis are descriptive and analytical. The descriptive method is used mainly in the first part, which serves as a theoretical overview. This section discusses online marketing, digital channels, and also deals with social networks with a particular focus on Facebook and Instagram. In the second part, the aktivity on companys social networks is described. By using the theoretical knowledge from the first part, the analysis and evaluation of the current activities of the company on social networks is carried out. Based on the results of mapping the companys activities on social networks and other digital channels, recommendations and suggestions for potential improvement of marketing activities are presented in the third and final part. These recommendations are based on the analysis and are applied to the See-Think-Do-Care framework. The thesis ends with a conclusion summarizing the results achieved.
Klíčová slova:
internetový marketing; Nikon; See-Think-Do-Care; sociální média; digital marketing; Nikon; See-Think-Do-Care; social media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69673