Název:
Analýza zákazníckej spokojnosti v stavebníctve
Překlad názvu:
Analysis of consumer satisfaction in the construction industry.
Autoři:
Vydra, Václav ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Osvald, Ján (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Diplomová práca sa zaoberá zákazníckou spokojnosťou vybranej stavebnej firmy. Cieľom práce je zanalyzovať vnímanie zákazníckej spokojnosti vo vybranej stavebníckej spoločnosti a pomocou metódy dotazovania nájsť spojitosť medzi jednotlivými prvkami marketingového mixu a ich vplyv na celkové hodnotenie spoločnosti zákazníkmi. V prvej časti je popísaný segment stavebníctva a jeho vývoj. Analytická časť sa zaoberá prvkami spokojnosti z pohľadu vlastníka firmy a z pohľadu zákazníkov prostredníctvom metódy dotazovania. Výsledky oboch strán sú porovnané a následne vyvodené návrhy na zlepšenie.Diplomová práce se zabývá zákaznickou spokojeností vybrané stavební firmy. Cílem práce je zanalyzovat vnímání zákaznické spokojenosti ve vybrané stavební společnosti a pomocí metody dotazování najít spojitost mezi jednotlivými prvky marketingového mixu a jejich vliv na celkové hodnocení společnosti zákazníky. V první části je popsán segment stavebnictví a jeho vývoj. Analytická část se zabývá prvky spokojenosti z pohledu vlastníka firmy a z pohledu zákazníků prostřednictvím metody dotazování. Výsledky obou stran jsou porovnány a následně vyvozené návrhy na zlepšení.This diploma thesis deals with the customer satisfaction of the chosen construction company. The aim of the thesis is to analyze the perception of customer satisfaction in the chosen construction company and to use the questioning method to find the connection between the various elements of the marketing mix and their influence on the overall rating of the company by the customers. The first part describes the construction segment and its development. The analytical part deals with elements of satisfaction from the perspective of the owner of the company and from the point of view of customers through the questioning method. The results of both parts are compared and subsequent improvements suggested.
Klíčová slova:
analýza spokojenosti zákazníka; dotazník; stavebnictví; vývoj stavebního trhu; analysis of customer satisfaction; Construction; development of the construction market; questionnaire
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69628