Název:
Analýza a návrh nových funkcionalít v inovačnom procese firmy
Překlad názvu:
Analyzation and proposal of the new features in order to enhance the competitiveness of the company
Autoři:
Csörgöová, Edina ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Fišer, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Diplomová práca sa zaoberá analýzou a návrhom nových funkcionalít pomocou, ktorých spoločnosť plánuje zvýšiť svoju konkurencieschopnosť. Práca je rozdelená na dve základné časti. V prvej časti práce sa rozoberajú teoretické východiska ako inovácia, inovačný proces a procesné riadenie. Druhá, praktická časť je postavená na analýze konkurencie a SWOT analýze. Na základe týchto analýz sa určia príležitosti danej organizácie. Následne po zberu dát, vyhodnotení analýz či dotazníkov, telefónnych a osobných rozhovorov sa navrhnú potrebné inovácie. Po návrhu funkcionalít sa vyhodnotia inovácie pomocou balance scorecard, popíše sa postup zavedenia spolu s vytvorením modelov procesov na základe BPMN a navrhnú sa možné odporúčania do budúcnosti.Diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem nových funkcionalit pomocí, kterých společnost plánuje zvýšit svou konkurenceschopnost. Práce je rozdělena na dvě základní části. V první části práce se rozvíjejí teoretické východiska jako inovace, inovační proces a procesní řízení. Druhá, praktická část je postavena na analýze konkurence a SWOT analýze. Na základě těchto analýz se stanoví příležitosti dané organizace. Následně po sběru dat, vyhodnocení analýz nebo dotazníků, telefonních a osobních rozhovorů se navrhnou potřebné inovace. Po navrhnutí nových funkcionalit se vyhodnotí inovace pomocí balance scorecard, popíše se postup zavádění společně s vytvářením modelů procesů na základě BPMN a navrhnou se možná doporučení do budoucnosti.The purpose of this thesis is to analyze and propose new features in order to enhance the competitiveness of the company. The thesis is divided into two parts. The first part focuses on theoretical framework such as innovation, innovation process and process management. The second part is based on the analysis of the companie s competitors and SWOT analysis. Based on the results of these analysis, the thesis further investigates the companys opportunities. Data for this research were gathered from analysis, surveys, phone and personal interviews Specific innovative steps are suggested by using the results of this research. These steps are measured through balance scorecard and then the implementation steps are described together with process models based on BPMN. The results reveal recommendation for future growth of the company.
Klíčová slova:
analýza trhu; balance scorecard; Inovace; inovační proces; konkurenceschopnost; trh taxislužby; balance scorecard; competitiveness; Innovation; innovation of process; market analysis; taxi market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68591