Název: BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
Překlad názvu: BTL marketing communication and its importance for brand building
Autoři: Bindzarová, Lucie ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: BTL; budování značky; marketingová komunikace; podlinková komunikace; podpora prodeje; Below the line communication; branding; BTL; marketing communication; sales promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52479

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264240


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet