Original title:
Analýza sociálních sítí
Translated title:
doplňte
Authors:
Hejný, Jakub ; Lohr, Václav (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce se zabývá analýzou sociálních sítí pro potřeby vztahů s veřejností z pohledu podniku. Práce dále specifikuje způsoby a podmínky sběru na dat na sociálních sítích (Facebook, LinkedIn, Twitter). Výstupní analýza by měla sloužit jako podpůrný nástroj
Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich využitelnosti při zjišťování veřejného mínění pro potřeby rozvoje a vedení společnosti. Práce se zabývá tím, jak sociální sítě ovlivňují veřejné mínění. Výstupní analýza by měla sloužit jako souhrn doporučených druhů a způsobů prezentace společnosti směrem ke koncovému zákazníkovi. Zároveň by analýza měla definovat efektivitu využívání jednotlivých sociálních sítí a jejich vliv na rozvoj a hospodářské výsledky společnosti. This thesis deals with social network analysis for the needs of public relations from the perspective of the company. The thesis also specifies conditions and ways of dat collectin on social networks (Facebook, LinkedIn, Twitter). The output analysis should be used as a support tool.
This thesis deals with social network analysis of their usefulness in public opinion surveys for the development needs of management. The output analysis should be used as summary of the recommended ways how to present a company to a customer.At the same time, the analysis should define the effectiveness of the use of individual social networks of their influence on the development of the company's results.
Keywords:
Analýza; Internet; Sběr dat; Sociální sítě; Vztahy s veřejností