Original title:
Bariéry elektronického nakupování
Translated title:
Barriers to eCommerce
Authors:
Lech, Josef ; Šálková, Daniela (advisor) ; Radka, Radka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je analyzovat rozvíjecí se oblast elektronického nakupování, identifikovat bariéry a navrhnout řešení, či opatření vedoucí k eliminaci překážek, konkrétně pro eShop O2.cz.
K dosažení cílů bylo využito teoretických východisek vypracovaných na základě samostatného studia tematicky zaměřené odborné literatury a dostupných informačních zdrojů.
Praktická část byla tvořena za využití dotazování a to jak v elektronické, tak osobní rovině. Získaná data byla analyzována, aby bylo možné ověřit stanoveného hypotézy. Výsledky z dotazníkového šetření poukázaly na nedostatečnou komunikaci bezplatné dopravy a platebních metod eShopu O2.cz, zároveň byla učiněna doporučení pro zlepšení konverzní míry mezi návštěvností a dokončenými objednávkami.The purpose of the diploma thesis was to analyze developing area of e-commerce, to identify barriers and propose solutions or measures to eliminate obstacles, namely to eShop O2.cz.
It was used theoretical foundations created under a study themed literature and available sources of information.
The practical part consisted of using polling, both in electronic and personal form. The obtained data were analyzed in order to verify the established hypothesis. Results of the questionnaire survey pointed to a lack of communication free transportation and payment methods eShop O2.cz, while recommendations were made for improving the conversion rate between visits and completed orders.
Keywords:
Bariéry; eCommerce; Elektronické; eShop; Nakupování