Název: Uvedení nového produktu Bonduelle na český trh
Překlad názvu: Bonduelle launch a new product on the Czech market
Autoři: Černohorská, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Hanousková, Kristina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketingová komunikace; marketingový mix; communication mix; marketing communication; marketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52862

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262326


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet