Název:
Zavedení filosofie CRM v podniku v oblasti letecké dopravy
Překlad názvu:
Implementation of philosophy of CRM in selected company in airline industry
Autoři:
Pavelka, Jakub ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Konvalinka, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je definovat filosofii, jednotlivé fáze a nejdůležitější principy v budování řízení vztahů se zákazníky a jejich teoretické pojetí aplikovat ve vybrané společnosti na trhu letecké dopravy. Na základě identifikace míst a procesů, které mají na interakci zákazníka se společností nejvýraznější vliv, budou formulovány opatření, která jsou pro implementaci filosofie stěžejní.The aim of this Bachelors Thesis is to define the philosophy, individual phases and the most important principles in building the customer relationship management and their theoretical concepts applied in selected company in airline industry. Based on the identification of places and processes that have the most significant impact on interaction between customers and company will be formulated fundamental measures for the implementation of the philosophy.
Klíčová slova:
CRM; hodnota zákazníka; trh letecké dopravy; airline industry; CRM; customer relationship management; customer value
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52770