Original title:
Marketingový plán podniku
Translated title:
Marketing plan
Authors:
Nosálová, Lucie ; Štůsek, Jaromír (advisor) ; Ladislav , Ladislav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Obsahem práce je odhalení chyb v řízení malé rodinné firmy, která v podstatě nevyužívá marketing. V návaznosti na toto zjištění, by mělo dojít k sestavení efektivního marketingového plánu. Práce je rozdělena na teoretickou část, která tvoří podklady pro analytickou část. V analytické části dochází k popisu firmy a následně snaze o poodhalení chyb v řízení, které jsou způsobené špatným nastavením marketingu. K výsledku je třeba dojít pomocí různých druhů analýz, na jejichž základě je třeba stanovit nové marketingové cíle, strategie, změny a projekty, na základě nich má dojít ke změně. Snahou je poskytnout podniku podklady a přesvědčit ho, že využívání dobré marketingové komunikace by mělo vést k vyšší efektivnosti hospodaření a v konečném důsledku i zvýšení ziskovosti firmy, a to bez nutnosti odpoutat se od podnikového cíle, jímž je maximální snaha o vybudování pro-zákaznicky orientovaného servisu. The goal of this thesis is to detect errors in the management of small family business, which basically does not use marketing. Following this finding should be to build an effective marketing plan. The diploma thesis is divided into theoretical part, which forms the basis for the analytical part. In the analytical part is described the company and there are also detect errors in the management that are caused by faulty marketing. To achieve results it is important to use several different types of analysis on which it is necessary to set new marketing goals, strategies, changes and projects. The aim is to provide business information and convince him that use of good marketing communication should lead to improve management efficiency and ultimatem increase profitability of the company, without the need to break away from the corporate goal of maximum efforts to build a pro-customer oriented service.
Keywords:
marketing; marketingový mix; marketingový plán