Original title:
Marketingový mix v zvoleném restauračním zařízení
Translated title:
Marketing communication in the selected company
Authors:
Mazánková, Jana ; Štůsek, Jaromír (advisor) ; Tučková, Karolína (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Tématem této bakalářské práce je marketingový mix ve zvoleném restauračním zařízení. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vznikla na základě prostudování odborné literatury a je v ní vysvětleno, co termín marketing znamená a jaké jsou jeho hlavní nástroje, které se souhrnně nazývají marketingový mix.
Obsahem praktické části je analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu v konkrétní restauraci. Pro účely této analýzy byl vytvořen elektronický dotazník, ve kterém se zákazníci mohli vyjádřit k službám nabízeným v této restauraci a jejich kvalitě. Na základě výsledků dotazníku byly vytvořeny návrhy na lepší využívání jednotlivých marketingových nástrojů.
The theme of this bachelor thesis is marketing communication in the selected company. The thesis is divided into two main parts, the theoretical one and practical one. The theoretical part was based on studying technical literature and the term marketing and its main tools, which are called marketing mix, are explained there.
The practical part contains analysis of individual tools of marketing mix in chosen restaurant. For the purposes of this analysis was created electronic questionnaire, in which customers of the restaurant could comment on offered services and their quality. Based on the results of the questionnaire were made proposals for better use of marketing tools.
Keywords:
cena; distribuce; fyzické prostředí; lidé; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; procesy; produkt; propagace