Original title:
Využití sociálních sítí v marketingu veřejné správy
Translated title:
The use of social media in the marketing by public administration
Authors:
Böhmová, Iva ; Lohr, Václav (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Marketing na sociálních sítích je velmi rozšířený. Zásady marketingu pronikají i do systémů veřejné správy.Tato diplomová práce se bude opírat jak o teoretické úvahy, tak o empirický výzkum zaměřený na uplatnění marketingu na sociálních sítích úřady veřejné správy. Součástí praktické části bude srovnání a zhodnocení současného stavu využívání sociálních sítí pro marketing mezi krajskými úřady v České republice.Marketing on social networks is widespread, and public administration have begun to use these new media. This thesis will be based both on theoretical considerations and empirical research focused on the application of marketing in social networks by public administration. The practical part will compare and assess the current state of social networks for marketing among all regional offices in the Czech Republic.
Keywords:
marketing; sociální sítě; veřejná správa