Original title:
Marketingový mix
Translated title:
Marketing mix
Authors:
Fatrdlová, Adéla ; Štůsek, Jaromír (advisor) ; Poláková, Jana (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu firmy HET, zanalyzování jednotlivých nástrojů a následné navržení jejich zlepšení. Tato práce je složena ze dvou částí, a to z literární rešerše a vlastního řešení, pod které spadá podkapitola návrhů a doporučení. V první části jsou obsaženy základní pojmy spojené s marketingem a marketingovým mixem se zaměřením na čtyři základní nástroje. V druhé části je stručně charakterizována firma HET, dále jsou zde rozebrány dílčí části marketingového mixu daného podniku a také marketingové mikroprostředí, ve kterém se firma pohybuje. Na základě sesbíraných informací jsou provedeny potřebné analýzy a poté jsou navrženy případné návrhy a doporučení, které by mohly napomoci k efektivnějšímu působení marketingového mixu.Bachelor thesis is focused on the evaluation of the marketing mix for company HET, analyzing every individual instruments and the subsequently for the improvements. This thesis is composed of two parts,literature reviewed and with personal advice for solution, which falls under subchapter suggestions and recommendations. The first part of thesis are basic concepts associated, included with marketing and marketing mix with a focus on four basic marketing tools. The second part describes the company HET, there are also discussed a partial parts of the marketing mix of the company and also marketing micro-environment in which the company leads. Based on the collected informations which leads to analyzing and later are suggested and recommended advices which could help to have more effectively influence of the marketing mix.
Keywords:
Cena; Marketing; Marketingový mix; Produkt; Životní cyklus