Original title: Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Translated title: The influence of brand on consumer buying behavior
Authors: Zajícová, Pavlína ; Vokáčová, Lucie (advisor) ; Martina, Martina (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2016
Language: cze
Publisher: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: hodnota značky; identita značky; kupní chování spotřebitele; marketingové nástroje; marketingové řízení; produkt; značka; značková politika

Institution: Czech University of Life Sciences Prague (web)
Document availability information: Available in the CZU repository.
Original record: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=207729

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-259354


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Czech University of Life Sciences Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-09-22, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share