Original title:
Nové trendy v oblasti elektronické komerce
Translated title:
New trends in e-commerce
Authors:
Valta, Lukáš ; Benda, Petr (advisor) ; Monika , Monika (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou současných trendů v oblasti elektronické komerce s přihlédnutím na stále větší využívání mobilních telefonů. Elektronická komerce je široký pojem. Diplomová práce analyzuje trendy v elektronické komerci ve vztahu B2C. Nejprve je vymezen pojem elektronická komerce, její historie a rozvoj. Další část je zaměřena na trendy v elektronickém obchodování se zaměřením na stále větší rozšíření a využívání mobilních telefonů nebo-li smartphounů. Do elektronického obchodování spadají také trendy v oblasti elektronické online platby a e-marketingu. Tímto se zabývá další část práce. V praktické části diplomové práce na základě provedených šetření je vytvořen komplexní návrh a implementace webové prezentace.This thesis analyzes the current trends in e-commerce, taking into account the increasing use of mobile phones. Electronic commerce is a broad concept. The thesis analyzes trends in electronic commerce in B2C relationship. First, it defines the notion of electronic commerce, its history and development. Another section focuses on trends in e-commerce with a focus on increasing the expansion and use of mobile phones or smartphones. EBusiness also fall trends in electronic online payments and e-marketing. This addresses another part. In the practical part of the thesis on the basis of the investigation is a comprehensive design and implementation of the website.
Keywords:
e-shop; mobilní platby; mobilní zařízení; reklama