Original title:
E-mailing
Translated title:
E-mailing
Authors:
Manová, Kateřina ; Štůsek, Jaromír (advisor) ; Toth, Daniel (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce analyzuje současné využití e-mailové komunikace společnosti O2 a navrhuje možná zlepšení dle nejaktuálnějších trendů.
V teoretické části práce je pomocí syntézy zdrojů nastíněn ucelený přehled východisek e-mail marketingu.
V praktické části je provedena analýza vybrané společnosti, doplněná o jednotlivá doporučení, která vychází z poznatků získaných v teoretické části a know-how odborníků, věnujících se e-mailingu.
The thesis analyzes the current use of e-mail communication in O2 company and suggests possible improvements according to the latest trends.
In the theoretical part is explained by synthesis of resources a comprehensive overview of the bases of e-mail marketing.
In the practical part is an analysis of the selected company, with addition of individual recommendations based on findings obtained in the theoretical part and knowhow
of experts in e-mailing domain.
Keywords:
Automatizace; E-mailing; Silverpop