Original title:
Cestovní agentura jako podnikatelský subjekt na trhu cestovního ruchu
Translated title:
Travel Agency as Business Entity in the Tourism Market
Authors:
Prelová, Eva ; Navrátilová, Miroslava (advisor) ; Beranová, Markéta (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je důkladně definován pojem cestovní ruch: typologie, trh, destinace, ale i nové trendy. Podrobněji specifikuje podnikatelské subjekty zde působící a to především cestovní kancelář a cestovní agenturu. Dále je práce zaměřena na příjezdový a výjezdový cestovní ruch.
Praktická část bakalářské práce se věnuje realizačnímu plánu založení cestovní agentury jako podnikatelského subjektu na trhu cestovního ruchu. Za lokalitu byl díky potenciálu propojení příjezdového a výjezdového cestovního ruchu zvolen Český Krumlov. Poté nechybí popis vlastního založení, činnosti podniku, analýza konkurence a možnosti propagace.
This bachelor essay is divided into two parts, the theoretical and practical part. The theoretical part is thoroughly defined the term tourism typology, market, destination, but also new trends. Specifies in detail businesses operating here namely travel agency and travel agency. Further work is focused on inbound and outbound tourism.
The practical part is devoted to an execution plan for the establishment of a travel agency as a business entity in the tourism market. For the site was due to the potential connection of inbound and outbound tourism elected Czech Krumlov. After missing a description of the foundation, company activity, competitor analysis, and promotion opportunities.
Keywords:
cestovní agentura; cestovní kancelář; cestovní ruch; incoming; outgoing; podnikání