Original title:
Marketingová komunikace vybraného e-shopu
Translated title:
Marketing communication of the particular e-shop
Authors:
Kudrnovská, Denisa ; Šálková, Daniela (advisor) ; Navrátilová, Miroslava (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci
e-shopu, konkrétně Atmo-shop.cz. Práce je rozdělena na dvě osnovní části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je nejprve zaměřena na e-commerce. Je zde charakterizován tento pojem a je uvedeno, jak se e-commerce rozděluje na internetu. Následně jsou charakterizovány některé pojmy, které spadají pod e-commerce. Dále se teoretická část zaměřuje již na marketingovou komunikaci. Ta spadá do marketingového mixu, proto je zde také charakterizován, včetně jeho nástrojů. Následně jsou zde popsány nástroje komunikace, které se používají v tradičních médiích. V závěru teoretické části se práce zabývá nástroji marketingové komunikace pouze na internetu.
V praktické části jsou realizovány poznatky z části teoretické. Konkrétně jsou navržena a doporučena zlepšení marketingové komunikace. Nejdříve je představen e-shop, pro který se bude komunikace navrhovat, je charakterizována cílová skupina
a stručně popsán marketingový mix, poté je provedena analýza konkurence. Dále jsou již navrženy a doporučeny vhodné nástroje. Nástroje, které byly realizovány v praxi, jsou následně vyhodnoceny.
This bachelor thesis is focused on marketing communication
of the Atmo-shop.cz e-shop. The outline of the thesis consists of two parts. The first part is the theoretical part
and the second part is the practical part. The theoretical part
is focused at e-commerce. The concept is characterized in this part alongside with its characterization on the internet.
The second part is focused on marketing communication, which falls into the marketing mix and therefore marketing mix
and its tools are also described in this part. Furthermore,
the communication tools are described. The tools are used
in various media along with the internet communication tools that are used only on the internet.
The practical part consists of findings that are realized
and based on the theoretical part. Particularly,
the improvements of the marketing communication are suggested
in the practical part. At first, the e-shop, for which
the communication is suggested,
is introduced. Then the aim group and the marketing mix are described concisely. Afterwards, the competition is analyzed. Further, the optimal tools are suggested and the tools which were realized in practice are then evaluated.
Keywords:
e-commerce; e-shop; Facebook; komunikace; marketing na internetu; marketingový mix; propagace; sociální sítě