Original title:
Internetové obchodování v České republice
Translated title:
Internet Trading in the Czech Republic
Authors:
Hanušová, Denisa ; Šálková, Daniela (advisor) ; Navrátilová, Miroslava (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá internetovým obchodováním v České republice. V literární rešerši jsou vymezeny základní pojmy, mezi které patří Internet, elektronické obchodování, internetové obchodování, internetový marketing, součástí je také právní úprava tohoto odvětví. Dále jsou zmíněny předpoklady úspěchu internetového obchodu, samotný obsah webových stránek a optimalizace pro vyhledávače internetových stránek. Vlastní část práce je zaměřena na zhodnocení výchozího stavu zkoumaného internetového obchodu Spotřebiče s.r.o., z hlediska návštěvnosti, přístupnosti a použitelnosti webových stránek. Dále je zhodnocena propagace společnosti na internetu. Další část práce vychází ze zjištěných nedostatků a obsahuje návrh nové obchodní strategie pro zlepšení postavení internetového obchodu. Návrh zahrnuje nové grafické řešení internetových
stránek pro zlepšení použitelnosti a reklamní kampaň pro zvýšení prodeje.The bachelor thesis focuses on online shopping in the Czech Republic. The literary research defines basic terms, including Internet, e-commerce, Internet commerce, Internet
marketing, also includes legislation in this sector. Furthermore are mentioned assumptions for success an online store, the content of websites and search engine optimization. The practical part of bachelor thesis is focused on evaluation of the original condition of surveyed e-shop Spotřebiče s.r.o., in terms of website traffic, accessibility and usability. There is also evaluated promotion of company on the Internet. Another part is based on found flaws and includes suggestions for a new business strategy for improving the online store. The suggestions consists of new graphical solution of website for improving the usability and advertising campaign to increase sales.
Keywords:
e-shop; elektronické obchodování; internetový obchod