Original title:
UI Specifikace mobilní aplikace pro rozpoznávání rostlin
Translated title:
The plants recognition mobile application UI Specification
Authors:
Schwarzová, Kristýna ; Pavlíček, Josef (advisor) ; Kedaj, Petr (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce popisuje aplikaci pro rozpoznávání rostlin. Aplikace poběží na mobilních platformách s operačním systémem Android. Součástí práce je vytvoření databáze lučních rostlin a vytvoření papírového prototypu, který ověří použitelnost navrženého uživatelského rozhraní. Uživatel vyfotografuje květy rostliny, kterou chce rozpoznat a aplikace vyhledá danou rostlinu v databázi. Během fotografování aplikace naviguje uživatele, jak má rostlinu vyfotit.
První část práce vymezuje pojmy jako aplikace, UI specifikace, Android, papírový prototyp a makrofotografie. Je zaměřena především na fotografování rostlin za optimálních podmínek a správného nastavení fotoaparátu. Druhá část práce zahrnuje UI specifikaci, která obsahuje motivaci, definici cíle, personifikaci, use case, scénář, logický a grafický návrh.
This thesis describes the design of an application for recognizing plants. The application will run on mobile platforms with Android OS. Part of the thesis is focused on creation of a database of meadow plants and creation of a paper prototype, which will verify the applicability of the designed user interface. The user takes a photo of the flower plant that he wants to recognize and the application looks up the given flower in the database. During photographing the application guides the user how to take the picture of the plant.
The first part of the thesis defines terms such as application, UI specification, Android, paper prototype and macro photography. It is focused mainly on taking photographs of plants under optimal conditions and proper camera settings. The second part includes UI specification, which consists of motivation, definition, goal definition, personification, use case, scenario, and of logical and graphical design.
Keywords:
Android; Aplikace; Bootloader; Ergonomie; Expozice; Makrofotografie; Papírový prototyp; Root; UI specifikace