Original title:
Analýza marketingové strategie Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR
Translated title:
Analysis of the marketing strategy of the Division of luxury products of the company L´Oréal in CZ
Authors:
Broncová, Daniela ; Machková, Hana (advisor) ; Karlíček, Miroslav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR. Na tomto příkladu uvádím specifika trhu luxusní kosmetiky a odlišnosti marketingu v této oblasti. Diplomová práce obsahuje a popisuje vývoj trhu s luxusní kosmetikou, současné trendy a faktory, které trh ovlivňují. Dále prezentuje nejvýznamnější společnosti, věnuje se historii a prezentaci společnosti L´Oréal, představuje i jejího největšího konkurenta, společnosti LVMH. Dále analyzuje marketingovou strategii všech značky obsažené v portfoliu Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal.
Keywords:
kosmetika; luxusní; L´Oréal; marketingová; strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4368