Original title:
Komparativní výhoda společnosti Lexus na trhu ČR-SR a její využití v cílovém segmentu
Authors:
Vepřek, Michal ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Velek, Tomáš (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na hledání konkurenční výhody importéra vozů Lexus. Konkurenceschopnost je analyzována ze tří pohledů: analýza odvětví, institucionálního rámce a schoností a zdrojů firmy. Jako hlavní konkurenční výhody byly identifikovány malá zákaznická základna, technologická vyspělost modelů a kultura a hodnoty společnosti. Tyto výhody byly aplikovány v návrhu marketingové strategie a jsou rozepsány v poslední části práce v pěti P: produkt, cena, místo prodeje, podpora prodeje a lidé. Návrh marketingu je konstruován s ohledem na vrcholový cíl, jímž je rentabilita společnosti.
Keywords:
importér; konkurenceschopnost; lexus; porter; VRIO
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4366