Original title:
Mezinárodní strategie obchodního řetězce Carrefour
Translated title:
International strategy of Carrefour
Authors:
Neuwirthová, Daniela ; Kostková, Hana (advisor) ; Čápová, Ludmila (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat měnící se podmínky v oblasti maloobchodu a dokumentovat tyto změny a nové vývojové trendy na příkladu českého maloobchodního trhu a francouzského distribučního řetězce Carrefour, který letos opouští český trh. Nejprve se zaměřím na analýzu distribučního prostředí, dále na vývoj maloobchodu ve světě a v České republice a nakonec na konkurenční boj distribučních řetězců v České republice.
Keywords:
Carrefour; mezinárodní; obchodní; strategie; český; řetězec
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/432