Original title:
Návrh strategie CSR společnosti CCS, s. r. o.
Translated title:
Creation of a CSR strategy for the company CCS, s. r. o.
Authors:
Paseková, Markéta ; Olšanová, Květa (advisor) ; Eibanová, Katarína (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] CSR strategie není pouze o jednostranném vynakládání peněžních prostředků na dobročinné účely. Efektivní CSR strategie vede k naplňování ekonomických cílů firmy. Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav CSR ve společnosti CCS, s. r. o. a navrhnout možná zlepšení, resp. vyvinout efektivní a ucelenou strategii CSR. Jako nástroje pro tvorbu strategie jsou v práci použity především hloubkové rozhovory se zaměstnanci marketingového a HR týmu a modely organizace Byznys pro společnost, na jejichž základě je vytvořena konkrétní CSR strategie pro firmu CCS.CSR strategy is not only about unilateral spending of funds on charitable purposes. An effective CSR strategy leads to fulfillment of economic goals of the company. The aim of this thesis is to analyze the current state of CSR in company CCS, s. r. o. and suggest possible improvements, or more precisely, develop an effective and coherent CSR strategy. As a tool for creating strategy are in this thesis primarily used in-depth interviews with employees of HR and marketing teams and models of organization Byznys pro společnost. On the basis of this instruments was created a specific CSR strategy for the company CCS.
Keywords:
CSR; Responsibility; Strategy; CSR; Odpovědnost; Strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/49791