Název:
Marketingová strategie nevládní neziskové organizace Junák - český skaut z.s.
Překlad názvu:
Marketing Strategy of the non-governmental organization Junák - český skaut, z.s.
Autoři:
Slabý, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bušková, Vendula (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je zmapování marketingové strategie nestátní neziskové organizace Junák - český skaut, z. s. a vypracování návrhů na zlepšení marketingové strategie. První část práce je teoretická a popisuje nestátní neziskové organizace v České republice. Věnuje se také popisu světové skautské organizace WOSM a české organizace Junák - český skaut, z. s. V druhé části jsou uvedeny výsledky výzkumu veřejného mínění a je zde popsána marketingová strategie Junáka. Na konci této kapitoly jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingové strategie, návrhy způsobů a nástrojů komunikace.The aim of this bachelor thesis is to describe the marketing strategy of non-governmental organization Junák - český skaut, z. s. and suggest improvement of the marketing strategy. The first part describes non-governmental organizations in the Czech Republic. There is also described the World Organization of the Scout Movement and the Czech organization Junák - český skaut, z. s. In the second part there are results of the public opinion survey and the describtion of the marketing strategy. At the end of the thesis there is recommendation to improve the marketing strategy and suggestions of new ways of communication and new communication tools.
Klíčová slova:
Junák; Junák - český skaut; komunikace; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; communication; Junák; Junák - český skaut; marketing; marketing communication; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50063