Název:
Náborový proces v mezinárodním podniku
Překlad názvu:
Recruitment process in an international company
Autoři:
Giptnerová, Kateřina ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Svobodová, Andrea (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce na téma Náborový proces v mezinárodním podniku je popsat získávání a výběr zaměstnanců ve společnosti EY, analyzovat data která s těmito personálními činnostmi souvisí a na základě dotazníkového šetření doporučit kroky ke zlepšení těchto činností. Teoretická část diplomové práce se zabývá personalistikou, jejím vývojem, činnostmi a úkoly. Dále vysvětluje teoretické pojmy související se získáváním a výběrem zaměstnanců a popisuje jak klasické, tak moderní metody těchto personálních činností. Teoretická část také zahrnuje problematiku personálního marketingu a Generace Y ve vztahu k náborovému procesu. V praktické části je představena mezinárodní poradenská společnost EY. Tato část se zaměřuje na náborový proces Generace Y a personální marketing této společnosti, včetně analýzy souvisejících dat. V rámci praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření na téma "Spokojenost s náborovým procesem" mezi zaměstnanci Generace Y, kteří nastoupili do společnosti během náborové sezóny 2015. Na základě vyhodnocení tohoto výzkumu došlo ke stanovení třech hlavních doporučení, která by měla pomoci zlepšit náborový proces.The goal of the thesis Recruitment process in an international company is to describe selection and recruitment of employees in EY company, analyze data connected with these personnel activities and make suggestions of possible improvements of these processes based on the survey conducted by the author. The theoretical part deals with personnel management, its evolution and functions. Furthermore, this part also explains some terms connected with recruitment and describes classical as well as modern methods of the personnel functions. In addition, the theoretical part describes issues of personnel marketing and Generation Y with respect to recruitment processes. In the practical part, the company EY is introduced, and this part focuses on the recruitment process of Generation Y and personnel marketing of the company itself. Moreover, the survey with topic Satisfaction with recruitment process was conducted among members of Generation Y who started working at EY during year 2015. On the ground of this survey, three main suggestions of how to improve these processes were made.
Klíčová slova:
Generace Y; náborový proces; personální marketing; Generation Y; personnel marketing; recruitment process
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51184