Název:
Marketingová komunikácia UPC
Překlad názvu:
Marketing communication of UPC
Autoři:
Rimská, Lýdia ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Onofrej, Peter (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom bakalárskej práce je definovať podstatu marketingovej komunikácie a jej nástrojov a na základe získaných teoretických znalostí analyzovať ich používanie v praxi vo vybranom podniku. V prvej časti bakalárskej práce sa budeme zaoberať teoretickým vymedzením jednotlivých základných pojmov a rozdelením nástrojov ako marketingového, tak aj komunikačného mixu. Opíšeme takisto viaceré formy novodobých prístupov k marketingu, ktoré sú dnes neoddeliteľnou súčasťou takmer každého podniku. V druhej časti sa budeme venovať vsadením teoretických poznatkov do praxe a analyzovať súčasnú marketingovú komunikáciu konkrétne vybraného podniku, realizujúceho sa v oblasti telekomunikačných služieb. Tretia kapitola práce je venovaná návrhom a odporúčaniam, ktorých implementácia by mala zefektívniť marketingovú komunikáciu v podmienkach trhu Slovenskej republiky.Cílem bakalářské práce je definovat podstatu marketingové komunikace, její nástroje a na základě získaných teoretických znalostí analyzovat jejich používání v praxi ve vybraném podniku. První část bakalářské práce se zabývá teoretickým vymezením jednotlivých základních pojmů a rozdělením nástrojů jak marketingového, tak komunikačního mixu. Je zde popsáno také více forem novodobého přístupu k marketingu, které jsou dnes nedílnou součástí téměř každého podniku. Druhá část je věnována zakomponování teoretických poznatků do praxe a analýze současné marketingové komunikace konkrétního vybraného podniku, realizujícího se v oblasti telekomunikačních služeb. Třetí kapitola práce je věnována návrhům a doporučením, jejichž implementace by měla zefektivnit marketingovou komunikaci na slovenskom trhu.The goal of this bachelor thesis is to identify the purpose of the marketing communication and its tools. Taking the theoretical knowledge into consideration, the selected company will be analyzed. This thesis will start by defining individual key terms, the marketing mix, as well as the communication mix. Several modern approaches will be described as they are an important aspect of each company. The second part of this thesis will address the usage of theoretical knowledge in practice and analyze current marketing communications of the company operating in the telecommunication industry. Suggestions and recommendations will be addressed in the final section. If properly implemented, these recommendations will increase the marketing communication effectiveness in the Slovak market.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketingová komunikace; marketingový mix; telekomunikační služby; communication mix; marketing communication; marketing mix; telecommunication services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49638